Hej! Ann-Sofie heter jag fick just reda på att jag skulle få vara med i
RE-ACT.. Ska bli jätte kul tycker jag. Ja tänkte bara pressentera mej å föresten någon fler som ska vara med i RE-ACT och ska till Härnösand den 28? skulle vara kul att ses irl :O) ha det bäst alla!
Kramar//Ann-Sofie
åhh! jag är så glad!
jag heter amanda, bor i umeå och sysslar med teater, kortfilm, dans och skrivande. just nu pluggar jag skapande svenska på universitetet och jobbar halvtid som skådespelare i en ungdomsteateruppsättning...
det finns tusen saker mer att säga, men just nu är jag för speedad och peppad! återkommer!
ser fram emot att träffa er alla.
kärlek från norrland
:amanda:
Hej! Jag heter Sofia och bor i Söderköping nere i Östergötland. Just nu går jag tredje året på teaterlinjen inne i Norrköping. Jag läser faktiskt också skapande svenska och jag vet helt ärligt inte vad jag ska säga mer. Rubriken föklarar mina känslor rätt bra. Förstummad. Fast om en kvart kommer jag antagligen hoppa och skrika som en galning, men just nu är jag lugn.
Jag börjar nästan undra om det inte är den Sofia som var på Öland i somras, isåfall är jag den David från lInköping som var där. I annat fall är jag nog det ändå, får jag erkänna. Till er andra:
JAg heter David, bor i Mantorp (utanför) och läser tredje året Internationell Samhäll på gymnasiet. ÄR med i x antal teatergrupper (lite snårigt just nu).
Vi syns väl i Stockholm.
hoppas alla fortfarande känner peppen... I do. funderar på vad jag kan bidra med.. nåt speciellt du vill att vi ska fundera på, idéer vi ska komma med, Ellen? och en fråga till; hur många blir vi?
och Sofia; vilken skapande svenska läser du? har ju inte sett till dig i på mina seminarier så antar att du läser en gymnasiekurs.. eller..?
kul hur som helst! hoppas på att du kan bidra med text sen då!
tjo!
Ni är sju idagsläget... så det är några som inte hittat hit än. Vi kommer göra en osynlig manifestation för ung scenkonst i Stockholm den 2-4 december (helgen innan det var tänkt att vi skulle träffas). Funderar på om det kanske är trevligare att träffas i samband med detta... för det blir ju lite liknande grejer som det vi ska pyssla med i Slovenien. Bra erfarenhet liksom. Ska kolla om man kan flytta den helgen till vår helg och så. Hör av mig igen efter Teaterforum för nu är det grymt mycket att stå i.
KRAM!
Även om det i dagsläget är mycket frågetecken kring resan och så, så verkar det som att jag kommer följa med till Slovenien nästa år!
Jag heter Martin, är 18 år, och går just nu tredje året Estetisk-Teater på De Geergymnasiet i Norrköping. Går förövrigt i samma klass som Sofia.
Är mycket intresserad av teater i alla dess former och musik. Försöker spela teater och sjunga så mycket jag bara kan i skolan och på fritiden.
Ja, det var nog ungefär det som fanns att säga om mig! :)
Har ni några funderingar så får ni skriva! ;)